sobota 10. října 2009

WoW: Wrathgate a Ogrimmar

Questy kolem bitvy o Wrathgate jsou dějovým završením Dragonblightu. Jsou založené na tzv. phasingu - výrazným změnám v herním světě na základě progresu hráče.
Když jsem poprvé dorazil k Fordragon Holdu u Artahsovy pevnosti Wrathgate, probíhala tam zuřivá bitva Alliance a Hordy proti Nemrtvým.
Po splnění questu s Galakrondem se pustilo in-game video o marné bitvě proti Arthasovi, kterou životem zaplatil Highlord Bolwar Fordragon a ork Saurfang the Younger. Boj rozhodli Forsaken pod vedením Grand Apothecary Putresse, kteří morovými katapulty pobili celou sílu Hordy i Alliance a zahnali Arthase zpět do pevnosti.
Film odkazuje na Návrat krále - když Highlord Fordragon vyvolává Artahse ven, je podobný Aragornovi před branami Mordoru. A na konci filmu vidí umírající Fordragon rozmlženým zrakem přilétající draky - jenomže narozdíl od Froda už mu nepomohou. Hle, smrt jednoho z největších hrdinů Alliance.
A tady nastupuje phasing. Po dokončení filmečku už to před branou vypadá jako po bitvě. Všude hoří ohně a před branou stojí v dračí podobě Alexstrasza a její druh Krasus.
Poprvé jsem viděl Queen of Life v dračí podobě - a musím uznat, že jí to ohromně sluší. S velkými rohy, které má zmenšené i v elfí podobě, má zcela unikátní vzhled odlišný od všech ostatních draků.
Alexstrasza mě poslal do Stormwindu. Odletěl jsem do přístavu a lodí jsem odplul do Azerothu.
Tam už mě čekalo Jeho veličenstvo Varian Wrynn doprovázen Jaynou Proudmoore.  Zpráva o smrti Lorda Fordragona krále rozhněvala. Poslal mě do Ogrimmaru vyjednávat s Thrallem.
A opět phasing. V Ogrimmaru byla i Sylvanas Windrunner, vládkyně Undercity. Informovala o vzpouře Putresse, který se zmocnil Undercity. Vyjednávání nebylo dvakrát úspěšné.
Když už jsem byl v Ogrimmaru, tak jsem si to tam proběhl. Nikde jsem nepotkal žádné hráče Hordy. U hlavní brány byla spousta uprchlíků z Undercity a NPC a obchodníci stála shromážděni uprostřed města.
Potěšilo mě, že jsem se tam taky konečně podíval. Jednou se možná zkusím dostat do instance Ragefire Chasm pod Ogrimmarem.

Žádné komentáře: