neděle 18. října 2009

WoW: V kůži Scourge

Jihozápadní Zul'Drak dobyla Scourge. Visí tu dvě ohromné létající pevnosti. Jedné z nich velí Overlord Drakuru - onen Drakari troll, pro kterého jsem hledal magické artefakty v Grizzly Hills. Poslední quest z téhle série jsem ještě nedodělal, protože se odehrává v  Drak'Tharon Keepu.Předpokládám, že tam se z něj vyklube pacholek, který se přídá k Arthasovi.
Tady v Zul'Draku jsem se / s pomocí Death Knights of Ebon Blade - proměnil v Nemrtvého, infiltroval jsem létající pevnost a plnil jsem questy pro Drakuru.
Výt v kůži nemrtvého poddůstojníka, to byla hodně zábavná změna: šikanoval jsem nižší Nemrtvé, nutil jsem je sbírat zásoby a s pomocí obrovských Abomination jsem bojoval proti Drakari trollům.
Nakonec jsem na vrcholku létající pevnosti se utkal se samotným Drakuru. Tenhle encounter už se svojí pestrostí začíná blížit skutečným raidům. Musel jsem ovládnout obrovské trolly, kteří tankovali Drakuru, ten po mě házel krystaly s kyselinou, které jsem se musel vyhýbat. Boj na dobrých pět minut tvrdé práce, který jsem dal možná na pátý šestý pokus.
Nakonec, když Drakuru už už podlehl, zjevil se sám Arthas, Drakuru dorazil  a opět se všem vysmál. Začínám na měj mít žízeň!

Žádné komentáře: