pátek 31. srpna 2007

Vzpomínky na WoW: Část 5 - Burning Crusade

15.1.2007 se spustil event otevírání Dark Portalu. Začaly se z něj valit hordy démonů a prošel jím Kruul. Ten pak útočil na jednotlivá města. Ironforge terorizoval asi hodinu, než ho to přestalo bavit. Zkoušeli jsme ho zabít, a snad bychom ho i dali, ale neměli jsme na to klid.
16.1.2007 odpoledne jsme s Ninjagonem jeli do Prahy a u Navigatora jsme si vyzvedli překrásně balené krabice s datadiskem Burning Crusade. Objednal jsem si Collector's Edition. Když teď píšu tenhle post, mám ji pořád na polici nad monitorem.
Před půlnocí 16.1.2007 se otevřely brány Burning Crusade. Poslední minuty před portálem a vlastní průchod patří k nejlepším zážitkům, které jsem za celou dobu hraní WoW měl.


Bohužel, z Burning Crusade mám minimum screenshotů. Nechce se mi logovat jenom proto, abych je natípal - nemělo by to tu autenticitu :-P. To, co tu mám, jsou screenshoty natípané z natočených videí, takže to nemá moc kvalitu. Ale aspoň něco.
Burning Crusade byla pro mě naprosto skvělá. Nová neprozkoumaná země plná questů, neznámých nestvůr, spousta věcí, které se daly dělat... Hodně jsem si to užíval. Lidi z guildy se vrhli na powerlevelování: Pavulus, hunter z naší guildy, dosáhl 70. levelu jako první na serveru snad ani ne za týden od vydání.
Já jsem si s levelováním vyhrál. Užíval jsem si to svým tempem, ani jsem nebyl schopen být u počítače celé dny, jako někteří lidi od nás z guildy. Screenshot se 70. levelem má datum 5.2.2007, asi 3 týdny od vydání datadisku.
Ani pak jsem nějak výrazně nechvátal. Procházel jsem postupně všechny questy a moc jsem se nehrnul do guildovního raidování. Dodělal jsem všechny dostupné questy mimo instance a našetřil jsem si na epického létacího mounta.
Chodil jsem celkem často raidy pro 5 lidí s Eonarians - Hellfire Citadel, Auchindoun, Mechanaar, Botanica, Caverns of Time a další. Prošel jsem si všechny.
Už jsem tu psal, že jsem v Karazhanu získal sekeru Gorehowl. Karazhan byl jediný dungeon, který jsem s guildou chodil pravidelněji. Jednou jedinkrát jsem šel až do konce Gruul's Lair.
S Burning Crusade přišly velké raidy pro 25 lidí - prakticky poloviční počet než doposud. Tím pádem se v guildě vytvořila konkurence. Prakticky všichni warrioři z guildy nabrali lepší equip než já, a tak jsem se do progress raidu nedostal (ani jsem se tam necpal).
Na začátku května 2007 jsem začal hrát Lord of the Rings Online. Zpočátku silně rekreačně a paralelně s WoW, potom prioritně. V červenci jsem ještě nakrátko WoW oživil. Moji přátelé z Eonarians opustili Motion a začali chodit Karazhan jako Eonarians. Párkrát jsem šel s nimi, ale skončilo to do vytracena na konci července 2007. To je k dnešnímu dni více než měsíc.
Tolik fakta. V samostatném postu zkusím ještě popsat, jak jsem s World of Warcraft končil a proč, co mě k tomu vlastně vedlo, jak to vidím teď a jak do budoucna.

Žádné komentáře: